Poskytuje poradenství v oblasti komunikace a rozvoje značky. Účastní se výběrovných řízení na straně klienta nebo agentury, poskytuje poradenství managementu nebo řeší projektové úkoly.
Je ředitelem mezinárodního festivalu reklamy PIAF (soutěž kreativity a mezinárodní konference). Angažuje se za zvýšení úrovně komunikace státních institucí. V minulosti pracoval v oboru komunikace na vysokých manažerských pozicích ve společnostech TV Nova, Philip Morris, Citibank, ČEZ a Plzeňský Prazdroj. Založil a pět let vedl PR agenturu Impact (dnes Pleon-Impact). Za svoji práci byl několikrát oceněn v oborových soutěžích, čtyři roky byl předsedou profesní organizace PR klub.
Aspoň to píše deník E15. Nádherný Fénix, který povstal z popela socialistické značky, zamíříl prudce k zemi.
Chovám neskonalou úctu k profesím, které bych nebyl schopen vykonávat – pokrývačům, popelářům, laborantům a také prodejcům všeho druhu, tazatelům výzkumných agentur a operátorům call center.
Do českého jazyka pronikají cízí výrazy. Jazyk je vezme do úst, smáčí zub a pysk a po jazyku poválí a pak je vyplivne jako nechutné. Příkladem takového výrazu může být slovo NEGOCIOVAT.